Blinker
Administrator
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1061
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oława
|
Wysłany: Śro 16:00, 25 Paź 2006 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
Wstęp
1. Poniższy regulamin jest "bezwzględnie obowiązujący" dla wszystkich działów forum. Jego przepisy dotyczą "wszystkich użytkowników" bez wyjątku, niezależnie od stażu, zasług oraz koneksji. "Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z konsekwencjami" podanymi w dalszej części regulaminu.
2. W sprzecznych sytuacjach nie określonych przez regulamin decyzje zawsze podejmuje administrator.
Obowiązki i ograniczenia użytkowników
1. Zakładanie tematów powtarzających się, spamowanie, pisanie bez składu - jest podstawą do ostrzeżenia użytkownika. Jeśli chcesz tylko komuś przytaknąć, to lepiej nic nie pisz.
2. Nowe tematy należy zakładać we właściwych działach. Tematy nie pasujące do tematyki forum nalezy umieszczać w dziale Ogólne.
3. Jeśli szukasz jakiejś informacji, potrzebujesz pomocy lub opinii to pamiętaj, że odpowiedź może już istnieć w zasobach forum. Użyj opcji SZUKAJ zanim założysz nowy temat lub zadasz pytanie.
4. Nie wolno podawać linków do programów bądź stron mających charakter destrukcyjny bądź mających na celu jedynie utrudnianie pracy z komputerem osobie otwierającej link lub uruchamiającej program. Zamieszczanie trojanow, keyloggerow, flooderow, próba włamań na konta innych użytkowników przy wykorzystaniu forum jest surowo zabroniona.
5. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta - nie ważne kto aktualnie pisał posta.
6. Treści pornograficzne są zabronione.
Prawa użytkowników
1. Każdy użytkownik ma prawo do własnych opinii i poglądów.
2. Każdy użytkownik ma prawo wypowiadać się swobodnie na forum, zakładać tematy i pisać posty o ile jego wypowiedzi nie łamią regulaminu.
3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia skargi na stronniczego jego zdaniem lub niesprawiedliwego moderatora do administratora.
4. W interesie każdego użytkownika forum jest dbanie o aktualność (i poprawność działania) podanego w swoim profilu adresu e-mailowego. Użytkownicy dostają na niego wszelkie informacje o działaniu forum. Aktualność adresu e-mailowego jest jedyną możliwością odzyskania hasła do forum.
Moderatorzy
1. Moderatorzy mają prawo zamykać, kasować lub edytować tematy lub posty co do których mają podejrzenie, że w jakikolwiek sposób łamią regulamin forum.
2. Moderatorzy zobowiązani są traktować użytkowników forum z szacunkiem, oraz podchodzić do wykonywanych zadań jak najbardziej bezstronnie.
3. Moderatorzy mają prawo karać użytkownika ostrzeżeniem w przypadku łamania jakiegokolwiek punktu regulaminu.
4. Moderatorzy mają prawo składać wniosek o ukaranie użytkowników forum jeśli mają przeświadczenie, że doszło do rażącego naruszenia regulaminu forum. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze administrator.
Informacje dodatkowe
1. Administratorzy, moderatorzy i inne osoby sprawujące funkcje administracyjne nie odpowiadają za treści publikowane na forum.
2. Jeśli chcesz skontaktować się w sprawie Twojego konta, skontaktuj się z administratorem, natomiast, jeśli chcesz skontaktować się z kimś w sprawie postu lub tematu, skontaktuj się z odpowiednim moderatorem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blinker dnia Czw 0:04, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|